[wpml_language_selector_widget]

Почело очитавање водомера у Кикинди и Сајану

ПОДЕЛИТЕ ВЕСТ НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА

Јавно предузеће за комуналну инфраструктуру и услуге „Кикинда“ обавештава потрошаче да почиње редовно очитавање стања водомера у категорији домаћинства, у Кикинди и Сајану.

Очитавање ће се вршити наредном периоду, сваког радног дана од 7 до 15 часова.

Обзиром да је тачно очитано стање потрошње на водомеру у обостраном интересу,  молимо кориснике да у том временском периоду омогуће радницима ЈП „Кикинда“ несметан приступ водомери, да са поклопаца шахтова и из самих шахтова уклоне све што би отежало или онемогућило очитавање водомера.

Одржавање шахта у коме се водомер налази обавеза је потрошача и зато је неопходно да воде бригу о њима.

Уколико се неко од потрошача за време очитавања не буде налазио на адреси локације водомера, биће остављено писмено обавештење о посети са бројем телефона на који су у обавези да јаве стање са својих водомера у року од 5 дана, на број телефона 422-509 сваког радног дана од 8 до 13 часова.

Сви корисници који у наведеном периоду не буду код куће могу обавештење о стању водомера да истакну на видном месту на својим објектима (капија, прозор…) како би их читачи евидентирали.

Подсећамо да ЈП „Кикинда“ нуди могућност пријаве стања водомера у периоду од 10. до последњег дана у месецу пријавите стање вашег водомера брзо и једноставно преко апликације на сајту jpkikinda.rs, кликом на банер ПРИЈАВА СТАЊА ВОДОМЕРА и уносом података са прве стране рачуна или позивом на број 422-509 од 20. до 25. сваког месеца.

Пријава стања водомера могућа је само за физичка лица, власнике појединачних водомера.