[wpml_language_selector_widget]

Call Centar ЈП „Кикинда“

ПОДЕЛИТЕ ВЕСТ НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА

Call Centar ЈП „Кикинда“ омогућава потрошачима да информације о комуналним проблемима добију директно од оператера, 24 сата дневно седам дана у недељи.

Оснивање ЈП „Кикинда“ довело је неминовно и до промена у маркетиншким стратегијама наступа предузећа, пре свега у сегменту односа са потрошачима.

Рад Call Centra један је од важнијих сегмената унапређења односа са потрошачима, поред недавно лансираног веб портала ЈП „Кикинда“, чиме се стварају услови за једноставан, непосредан, интерактивни контакт са корисником.

Путем Call Centra потрошачи могу да добију информације у вези са комуналним услугама нашег предузећа на бржи и једноставнији начин. Очекујемо, такође, повратне информације од наших корисника, евентуалне примедбе на пружање услуга, како бисмо превентивно и корективно деловали, на обострану корист. Циљ рада Call Centra је да се успостави једнак, врхунски квалитет контакта са корисником без обзира о којој се услузи ради.

У Call Centru ЈП „Кикинда“ запослено је пет оператера обучених за захтевну и динамичну комунакцију са корисницима услуга. Позивом на фиксни број по цени локалног разговора омогућено је пријављивање проблема и добијање услуга 24 сата дневно. Грађанима су на услузи и бројеви мобилних телефона:0230/422-760; 062/88 44 891 -радним данима од 6 до 22 сата и викендом од 7 до 15 часова; 062/88 44 888 -радним данима и током викенда од 14 до 6 сати; у плану је и успостављање бесплатног број из свих мобилних и фиксних мрежа.

За комуналне проблеме, корисници наших услуга могу да нам се обрате и лично, на адреси Иђошки пут бр.4 или путем електронске поште на адресу: call.centar@jpkikinda.rs.

Оператери су потрошачима на располагању седам дана у недељи у циљу пружања квалитетне услуге и задовољавања њихових потреба за правовременом и тачном информацијом.

Велика предност Call Centrа ЈП „Кикинда“ је и то што ће вођењем евиденције о свим пристиглим информацијама стварати јединствену централизовану базу података значајну за функционисање служби предузећа, а у интересу корисника наших услуга.

Успешан рад Call Centrа подразумева да корисници на сва питања добију бесплатно децидне одговоре и тражене информације у најкраћем року