Call Centаr ЈП „Кикинда“ примио је током јуна више од 100 позива корисника наших услуга, од чега је највећи број комуналних проблема упућен Одељењу за хитне интервенције-59, Одељењу мреже и баждарнице водовода-50, а Одељењу постројења и мреже канализације-9. Од примљених 118 пријава, ЈП за комуналну инфраструктуру и услуге „Кикинда“ успешно је решило све комуналне проблеме потрошача.
У истом периоду остварен је и већи број непосредних контаката са корисницима услуга који се односе на пружање информација на питања наших потрошача и пријем и евиденцију кварова.
Грађани су се углавном жалили на проблеме изазване кваровима на уличној водоводној мрежи, мерној јединици (водомеру), као и на загушења фекалне канализације.
На основу проблема пријављених Call Centru, током јуна је приметан нестанак поклопаца са канализационих и водоводних шахтова-отуђено је пет са канализационих и два са водоводних шахтова, што је уредно пријављено Полицијској управи у Кикинди.
Чланови професионалног тима ЈП „Кикинда“ који су ангажовани за одржавање на терену, обавили су у јуну испирање водоводне мреже у Кикинди и свим насељеним местима општине-Мокрину, Сајану, Иђошу, Башаиду, Банатској Тополи, Накову, Банатском Велиом Селу, Новим Козарцима и Руском Селу.