Јавно предузеће за комуналну инфраструктуру и услуге „Кикинда“ подсећа потрошаче да је у току редовно јесење очитавање стања водомера у категорији домаћинства, у граду и приградским насељима.
Екипе ЈП „Кикинда“ су на терену сваког радног дана од 9 до 16 часова. Молимо кориснике наших услуга да у том временском периоду омогуће радницима ЈП „Кикинда“ несметан приступ бројилима, да са поклопаца шахтова и из самих шахтова уклоне све што би отежало или онемогућило очитавање водомера.
Уколико се неко од потрошача за време очитавања не буде налазио на адреси локације водомера, биће остављено писмено обавештење о посети са бројем телефона на који могу да јаве стање са својих водомера. То могу да ураде сваког радног дана од 7:30 до 15:30 часова на број телефона: 402-010 или 22-509 . Уколико грађани нису у могућности да сами очитају водомер, потребно је да се јаве Call centru након чега ће наше екипе изаћи поново на терен. Бројеви Call centra су: 422-760 и 062 88 44 891; 062 88 44 888.
Подсећамо и да је ово први пут да комунално предузеће сопственим снагама очитава водомере за домаћинства, јер је у старом предузећу тај посао био поверен Омладинским задругама, због чега је мартовско очитавање бројила под знаком питања. ЈП „Кикинда“ сада ће имати увид око нереалних података о томе да ли је неко писао предвиђено стање, о преплати, нереалној потрошљи. Добиће се подаци и о томе који су водомери исправни, које треба заменити и да ли су сви потрошачи регистровани како би се ставио под контролу губитак воде.
ЈП „Кикинда“ има за целу општину 18 хиљада водомера за домаћинства и 1645 водомера за кућне савете