У извештајном периоду за октобар, Call centar ЈП „Кикинда“ примио је 188 позива грађана који су упућени Одељењима хитних интервенција, мреже и баждарнице водовода и постројења и мреже канализације.
Највише кварова у том периоду за постројење водовода односило се на проблеме у водомерном шахту којих је било 80, док је за замену водомера интервенисано 33, а за измештање 2 пута. Промењено је 13 прикључака, а поправљен 21. Било је 8 кварова на главном уличном воду и 2 у водоводном уличном шахту и поправљена су три квара на хидранту.
Одељење хитних интервенција и постројења и мреже канализације излазило је 25 пута на терен, од чега се 13 односило на одгушење канализационе мреже, 7 за пражњење септичких јама за предузећа и 5 за одгушење кишне канализације.
Такође, током октобра урађено је редовно испирање водоводне и канализационе мреже у граду и свим селима општине.