- 0800/333-660
- 0230/422-760
- 062/8844-891
- 062/8844-888
- info@jpkikinda.rs
[wpml_language_selector_widget]
[wpml_language_selector_widget]
За решавање Ваших проблема сада је довољан један једини телефонски позив, СМС порука или приступ интернету. Јавно предузеће за комуналну инфраструктуру и услуге „Кикинда“ основало је Позивни центар са циљем да буде на услузи суграђанима и као такав Вам стоји на располагању 24 сата дневно.
По цени локалног разговора можете пријавити проблем током 24 сата 365 дана годишње
У најкраћем року дежурне службе ЈП „Кикинда“ излазе на терен
У року од 48 сати добићете одговор о статусу решавања Вашег проблема
ЈП „Кикинда“, у циљу што ефикаснијег рада и боље комуникације са грађанима, успоставило је рад Позивног центра и основало групе које ће решавати комуналне проблеме и бринути о свим примедбама или похвалама рада Центра.
За комуналне проблеме грађани могу да нам се обрате на следећи начин:
• Лично, на адреси Иђошки пут бр. 4;
• Телефоном на број 422-760 на који се у току рада јављају оператери
• Путем позива или СМС поруке на бројеве телефона:
0230/422-760; 062/8844891; 062/8844888 – радним данима од 7 до 15 сати;
062/8844888; 062/8844891 – радним данима од 15 до 7 часова, викендом и празником
• Путем електронске поште на адресу: call.centar@jpkikinda.rs