[wpml_language_selector_widget]

Previous slide
Next slide

ПОЗИВНИ ЦЕНТАР

За решавање Ваших проблема сада је довољан један једини телефонски позив, СМС порука или приступ интернету. Јавно предузеће за комуналну инфраструктуру и услуге „Кикинда“ основало је Позивни центар са циљем да буде на услузи суграђанима и као такав Вам стоји на располагању 24 сата дневно.

По цени локалног разговора можете пријавити проблем током 24 сата 365 дана годишње
У најкраћем року дежурне службе ЈП „Кикинда“ излазе на терен
У року од 48 сати добићете одговор о статусу решавања Вашег проблема

ЈП „Кикинда“, у циљу што ефикаснијег рада и боље комуникације са грађанима, успоставило је рад Позивног центра и основало групе које ће решавати комуналне проблеме и бринути о свим примедбама или похвалама рада Центра.

За комуналне проблеме грађани могу да нам се обрате на следећи начин:
• Лично, на адреси Иђошки пут бр. 4;
• Телефоном на број 422-760 на који се у току рада јављају оператери
• Путем позива или СМС поруке на бројеве телефона:

 0230/422-760; 062/8844891; 062/8844888 – радним данима од 7 до 15 сати;

062/8844888; 062/8844891 – радним данима од 15 до 7 часова, викендом и празником

• Путем електронске поште на адресу: call.centar@jpkikinda.rs

Групе које решавају проблеме

  • Позивни центар
  • Руководилац Сектора за водовод и канализацију
    • Шеф Службе водовода
    • Пословођа Одељења одржавања и изградње мреже
    • Пословођа Одељења одржавања канализационе мреже
  • Руководилац Сектора управљања и одржавања јавних површина
  • Управник гробља

Врсте проблема

  • Водовод
  • Канализација
  • Погребне услуге
  • Пијачне услуге
  • Одржавање јавних површина