[wpml_language_selector_widget]

Мањи рачуни за воду због замене водомера ЈП „Кикинда“

ПОДЕЛИТЕ ВЕСТ НА ДРУШТВЕНИМ МРЕЖАМА

Задовољство потрошача се сматра за основу стварања добрих односа са предузећем. Баш то је случај са суграђанином Зораном Косићем који се обратио ЈП „Кикинда“ са жељом да похвали наш рад, јер нам је посведочио да добија значајно мање рачуне за воду од када му је замењен водомер у великој планској акцији нашег предузећа.

Зоран Косић је поред бројних суграђана који нам се обраћају из истог разлога-јавно похвалио рад ЈП „Кикинда“ и директора Данила Фурунџића. Наиме, Косић који са супругом живи у кући, по рачунима за воду сведочи да је од 1997. године па све до скоро, бившем ЈКП „6.Октобар“ плаћао чак 25 кубика воде. Заменом водомера које ЈП „Кикинда“ спроводи у кикиндској општини, Косићима је рачун знатно смањен и сада плаћају само 13 кубика, колико и потроше.

Желим да похвалим директора и ЈП „Кикинда“, јер сад добијамо рачун за воду који показаје нашу стварну потрошњу. Ово је значајан помак у раду комуналног, јер смо супруга и ја плаћали много више бившем предузећу „6. Октобар“. Питам се колико је суграђана као што смо ми који су тридесет година старом предузећу плаћали нереалну потрошњу воде.

Косић наводи да није страначка личност и да његово излажење у јавност нема везе са политиком, него искључиво потреба да похвали добар и ваљан рад и труд новог руководства комуналног предузећа. Како тврди, жели само да буде поштен и прикаже стварно стање ствари.

Задовољан потрошач је циљ којем тежи свако предузеће, због чега смо, уз обострано задовољство, посетили данас дом Косића.